Bio

1980-ban születtem Budapesten. Szüleim orvosok.

Tíz évesen kezdtem furulyázni, később fuvolázni Horgas Eszternél. Diplomát is ezen a hangszeren szereztem. Tanáraim voltak: Horgas Eszter, Pálhegyi Máté, Fassang Zoltán, Kovács Imre és Romos Zsolt.

Zenélni tizennégy évesen kezdtem, a Lauder Iskolában. Osztályfőnököm, Oláh Lajos indította útjára első zenekaromat, amellyel már igen korán megtapasztaltam a muzsikuslét magasságait és feneketlen mély kútját. Gimnazistaként már klubokban zenéltünk, és néha még gázsit is kaptunk.

Huszonkét éves voltam, amikor rájöttem, hogy a fuvola nem elég ahhoz, hogy a Sziget nagyszínpadáról figyelhessem a miattam sikoltozva ájuldozó lányokat. Ekkor vettem egy szaxofont.

Később érkeztek a további hangszerek, aszerint, hogy az éppen aktuális zenekarokban mire volt szükség. Így tulajdonképpen egy sor fafúvós hangszeren elboldogulok: furulya, fuvola, kaval, szaxofon, klarinét, melodika... azt hiszem, valami távol-keleti gyárban épp most készül a következő, egyelőre ismeretlen, új hangszerem.

Számos zenekarban játszom, zenét írok, hangszerelek, zenét tanítok.

Feleségemmel és két kisfiammal élek Budapesten, Újlipótvárosban.